Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
www.zakito.pl
Data dokumentu: 16.03.2024 r.
1. Sklep www.zakito.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży, umów dostarczania Treści Cyfrowych, tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.zakito.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.zakito.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
1.1. Sklep www.zakito.pl prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
1.2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
1.3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
1.4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w polskich złotych (PLN) i stanowi wartość brutto. Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
1.5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
1.6. Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Produktów. Obok informacji o obniżce Produktu, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
1.7. Zamówienia można składać:
1.8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem Sklepu i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
2.8. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z 1.7 oraz 1.8.
2.9. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
2.10. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
2.11. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera:
1.5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2.4 zostaje zawarta Umowa Sprzedaży Produktu między Klientem, a Sprzedawcą.
1.6. Każda Umowa Sprzedaży Produktu będzie potwierdzana dowodem zakupu (w postaci wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2.4 lub faktury VAT w przypadku zaznaczenia takiej opcji w chwili składania Zamówienia), który będzie wysyłany w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w Formularzu Zamówienia.
3.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
1.3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży Produktu w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
1.4. Wszelkie opłaty bankowe, opłaty związane z wymianą walut, jak i inne opłaty administracyjne związane z metodą płatności wybraną przez Klienta będą poniesione przez Klienta.
1.5. W przypadku wyboru metod płatności określonych w punkcie 3.1. lit. b) lub c) Produkt zostanie wysłany do Klienta dopiero po jego opłaceniu.
1.6. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
2.1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2.2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika.
2.3. Czas kompletowania Produktów wynosi do 7 dni roboczych od momentu:
2.5. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
2.6. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane przesyłką kurierską lub pocztową.
2.7. Polityka Dostawy - Sklep stosuje zasadę, według której koszt dostawy jest naliczany indywidualnie do każdej sztuki zamówionego produktu. Oznacza to, że przy zakupie wielu sztuk tego samego produktu lub różnych produktów, do każdej sztuki doliczana jest odrębna opłata za dostawę.
2.8. Niezależność kosztów dostawy - Koszt dostawy jest naliczany niezależnie od faktu, czy przedmioty są wysyłane razem, czy osobno. Celem tej polityki jest zapewnienie najwyższej jakości usług i bezpiecznego dostarczenia każdego zamówionego produktu.
2.9. Informacja o kosztach dostawy - Wszystkie koszty dostawy są wyraźnie wskazane w procesie składania zamówienia, przed jego finalizacją. Dzięki temu Klient ma możliwość podjęcia świadomej decyzji o zakupie, mając pełną wiedzę na temat łącznych kosztów dostawy.
Zachęta do kontaktu - Zachęcamy Klientów do zapoznania się z naszą polityką dostaw oraz do kontaktu z nami w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Nasz zespół jest zawsze gotowy udzielić wszelkiej pomocy i wyjaśnień dotyczących kosztów dostawy.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy.
3. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zakito.pl lub pisemnie, listem poleconym, na adres: Garbów 23, 99-311 Bedlno.
4. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia oraz stwierdzenia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
5. Dla oceny niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
6. Brakiem zgodności Produktu z umową nie są w szczególności:
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania.
8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
9. Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu, może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową).
10. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w pkt. 1.3 niniejszego paragrafu Sprzedawca odpowiednio:
11. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
1. Z zastrzeżeniem pkt 12 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Garbów 23, 99-311 Bedlno.
4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
5. Sprzedawca akceptuje zwrot Produktów, które w momencie zwrotu: będą nosić wyłącznie takie ślady używania, które wynikają z ich użycia w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania po rozpakowaniu i zmontowaniu. Oznacza to, że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu ma możliwość sprawdzenia towarów w warunkach domowych, ale nie może ich używać.
6. Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia towarów, z których klient korzystał w zakresie wykraczającym poza sposób opisany powyżej w punkcie 5 (np. towarów, które posiadają zabrudzenia, rysy, wgniecenia, ślady prania). Jeżeli jednak Sprzedawca podejmie decyzję o przyjęciu takich towarów, zastrzega sobie prawo do potrącenia kwoty odpowiadającej zmniejszeniu wartości towarów. Po weryfikacji stanu zwracanego Produktu, o wysokości kwoty potrącenia zdecyduje Sprzedawca.
7. Z zastrzeżeniem pkt 8 oraz 10 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
8. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu, dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
11. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu może odstąpić od umowy, liczy się:
12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 4 pkt. 1.3 Regulaminu m.in. w wypadku Umowy Sprzedaży:
13. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
1. Treści Cyfrowe dostępne w Sklepie są Funkcjonalne, Kompatybilne i Interoperacyjne ze sprzętem spełniającym wymagania techniczne wskazane na stronie Sklepu oraz/lub w niniejszym Regulaminie.
2. Za pośrednictwem strony Sklepu, Usługobiorca może zawrzeć z Usługodawcą Umowę o dostarczanie Treści Cyfrowych, której przedmiotem są bezpłatne materiały przygotowane przez Usługodawcę, w zamian za zgodę Usługobiorcy na przesyłanie mu Newslettera.
3. Zawarcie Umowy o dostarczenie materiałów, o których mowa w pkt 2 wymaga wypełnienia odpowiedniego formularza na stronie Sklepu i potwierdzenia zapisania się do Newslettera poprzez kliknięcie w link aktywacyjny przesłany na adres mailowy Usługobiorcy. Z chwilą kliknięcia w link aktywacyjny, między Usługodawcą, a Usługobiorcą dochodzi do zawarcia Umowy o dostarczenie bezpłatnych materiałów przygotowanych przez Usługodawcę. W tym przypadku, Usługobiorca nie jest zobowiązany do wnoszenia jakiejkolwiek opłaty pieniężnej za otrzymane materiały, ale dostarcza Usługodawcy swoje dane osobowe.
4. Jeśli Usługobiorca nie wyraża zgody na przesyłanie mu informacji marketingowych przez Usługodawcę, a chce nabyć materiały, o których mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu - Usługobiorca ma obowiązek skontaktowania się w tej sprawie ze Sprzedawcą i zapłacenia za materiały wskazaną przez Sprzedawcę kwotę.
5. Materiały są dostarczane Usługobiorcy na adres mailowy wskazany przez niego w formularzu w ciągu 24 godzin od chwili zawarcia Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej.
6. Klient ma możliwość bezterminowego dostępu do Treści Cyfrowej i pobrania jej na swoje urządzenie.
7. Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść Cyfrową w najnowszej dostępnej wersji.
8. Konsument oraz podmiot, o którym mowa w § 6 Regulaminu mogą odstąpić od zawartej z Usługodawcą Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej, bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia. Informacje o odstąpieniu należy przesłać na adres: kontakt@zakito.pl. Odstąpienie od Umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej jest jednoznaczne z rezygnacją z Newslettera.
9. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 6 Regulaminu z tytułu braku zgodności Treści Cyfrowej z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.
10. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu rękojmi określona jest w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
11. Klient zobowiązany jest do współpracy ze Sprzedawcą, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego Klienta.
12. Zawiadomienia o braku zgodności Treści Cyfrowej z Umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zakito.pl.
13. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
14. Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 6 Regulaminu może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z Umową. Odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność Treści Cyfrowej z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności Treści Cyfrowej z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował doprowadzić Treść Cyfrową do zgodności z umową.
15. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany zasad na jakich możliwe jest uzyskanie Treści Cyfrowej, lecz zmienione zasady nie będą mieć zastosowania do Umów o dostarczenie Treści Cyfrowych zawartych przed zmianą zasad.
1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że umowa, którą zawiera ze Sprzedawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.
2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
4. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców.
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.
3. Z chwilą przekazania Produktu wybranemu przez Przedsiębiorcę przewoźnika, korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Przedsiębiorcę. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od tego momentu, w tym także za opóźnienie w dostarczeniu Produktu.
4. Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży.
5. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy jest ograniczona, bez względu na jej podstawę prawną do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy Produktu z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w stosunku do Przedsiębiorcy za utracone korzyści.
6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
7. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
8. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
9. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 8 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
7. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zakito.pl.
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Konto, Newsletter).
2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zakito.pl.
3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
5. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
6. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.zakito.pl oraz materiały, o których mowa w § 6 pkt 2 Regulaminu korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem pkt 3 niżej oraz elementów wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Usługodawcy/Sprzedawcy. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy/Sprzedawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.zakito.pl, bez zgody Usługodawcy/Sprzedawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy/Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.zakito.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy/Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów i Usług, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.zakito.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.zakito.pl użyte są w celach informacyjnych.
1. Usługodawca podejmuje wszelkie dostępne mu środki, w celu ochrony danych Usługobiorców.
2. Usługobiorcy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Sklepie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
3. Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Usługobiorców o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Sklepu, w szczególności o przerwach w dostępie.
1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Sądowe rozstrzyganie sporów.
4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 6 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. W przypadku rozbieżności między polską i angielską wersją językową niniejszego Regulaminu polska wersja językowa, dostępna na stronie www.zakito.pl, ma charakter wiążący.